چی بگیم.....؟!!!!!
خدایییییش این چه وضعییه!!!!!(دمه عیدی ببین چه صحنه هایی که نمیبینی؟!!!!)
توجه کنید یه پراید هم جلوتر پرت شده که خودم دیدم ولی اینجا فقط چراغ عقبش معلومه.

اینم باحاله....
صبح جمعه که داشتیم میرفتیم سر کلاس! با اتوبوس ناهار خوران خواستیم بریم که این آقاهه داد میزد سواری ناهارخوران بعدش که سوار اتوبوس شدیم با این صحنه مواجه شدیم:-)

+ نوشته شده در جمعه پنجم آبان ۱۳۹۱ ساعت 6:49 توسط sima
|
به وبلاگ دانشجویان ورودی89 پروتز دندان دانشگاه علوم پزشکی گلستان خوش آمدید. امیدواریم مطالب وبلاگ براتون مفید و جالب باشه