خدایییییش این چه وضعییه!!!!!(دمه عیدی ببین چه صحنه هایی که نمیبینی؟!!!!)

توجه کنید یه پراید هم جلوتر پرت شده که خودم دیدم ولی اینجا فقط چراغ عقبش معلومه.

اینم باحاله....

صبح جمعه که داشتیم میرفتیم سر کلاس! با اتوبوس ناهار خوران خواستیم بریم که این آقاهه داد میزد سواری ناهارخوران بعدش که سوار اتوبوس شدیم با این صحنه مواجه شدیم:-)